دی ان ان evoq , دات نت نیوک ,dnn
جمعه, 07 اردیبهشت,1403
 گزارش چهاردهمین کنگره بانوان فاضله ی هم عصر استاد طاهایی(اعلی الله مقامها)
🔰 سخنرانی مدیریت محترم موسسه علمی_ تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام سرکار خانم شایسته خو در چهاردهمین کنگره بانوی با فضیلت استاد طاهایی(اعلی الله مقامها) ▫️استاد طاهایی و بانوان هم عصر ایشان از مشارکت کنندگان در فرآیند انقلاب بودند که در ایجاد شبکه سازی در انقلاب مشارکت داشته و در آن فضا بالیدند و ساختند، و دیگران را هم همراه خود کردند. ▫️ایشان در ادامه افزود: در طی این چهارده سال تمام سعی ما بر این بود که با حرکتی عالمانه و‌هوشمندانه و به دور از هرگونه حرکت نمایشی به معرفی بانوان تاثیرگذار...    ادامه »
فراخوان مقاله کنگره بانوی بافضیلت استاد طاهایی_ سال۱۴۰۲
📕مركز پژوهشي نرجس(س) مشهد به منظور ارج نهادن به جايگاه تحقيق و پژوهش، هر ساله در ايام سالگرد استاد طاهائي(ره) فراخوان مقاله برگزار مي كند. 📘شايان ذكر است مقالات برتر در دو فصلنامه تخصصی­ "پژوهش های نوین در گستره تاریخ، فرهنگ و تمدن شیعه" چاپ خواهد شد. ­ ­ ⏳زمان ارسال مقالات👇👇 ۱۴۰۲/۸/۳۰ آدرس ارسال مقالات ⬇️ @pajooheshn 📚📚📚 مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
گزارش سیزدهمین کنگره بانوان فاضله ی هم عصر استاد طاهایی(اعلی الله مقامها)
برگزاری سیزدهمین کنگره بانوی بافضیلت­ سیزدهمین کنگره بانوی بافضیلت روز چهارشنبه 19 بهمن ماه در مکتب نرجس(س) برگزار گردید. در این کنگره که با محوریت الگوی سوم ونقش مادری و با موضوع درآمدی بر سیره بانوی بافضیلت خانم میدامادی مادر مقام معظم رهبری برگزار شد جمعی از اساتید و طلاب حوزه و عموم بانوان حضور داشتند. دراین همایش ابتدا خانم شایسته خو(مدیر مکتب نرجس(س)) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تقارن آن با ماه رجب گفت: در ورود به پنجمین سال از گام دوم انقلاب هستیم .هدف از تشکیل حکومت اسلامی انسان ساز...    ادامه »
 برگزاری اولین پیش نشست تخصصی سیزدهمین کنگره بانوی با فضیلت
برگزاری پیش نشست"کنگره بانوان فاضله هم عصر استاد طاهایی ره_  ۱۴۰۱ " در مکتب نرجس  این کرسی نقد و  بررسی با موضوع:  "بررسی پدیده ال جی بی تی و هویت جنسی، ترنس ها و دگرجنسیت ها " و با حضور خانم دکتر علاسوند و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه روز سه شنبه 18 بهمن ماه در سالن اجتماعات مکتب نرجس(س) برگزار گردید.  گفتنی است در این جلسه پدیده ال جی بی تی از زوایای مختلف علمی، پزشکی، قرآنی، فقهی، تاریخی و جامعه شناسی با حضور کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.    کرس...    ادامه »
برگزاری دوازدهمین کنگره بانوی با فضیلت در مکتب نرجس‌(علیهاالسلام) مشهد

دوازدهمین کنگره بانوی بافضیلت امسال با محوریت خانم قانع بنیانگذار مدارس علمیه حضرت رقیه روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه در مکتب نرجس(س) برگزار گردید.

   ادامه »
 برگزاری اولین پیش نشست تخصصی دوازدهمین کنگره بانوی با فضیلت
اولین پیش نشست تخصصی دوازدهمین کنگره بانوی بافصیلت استاد طاهایی(ره) با محوریت استاد فقید حاجیه خانم قانع روز چهارشنبه 13 بهمن ماه برگزار گردید.­ در این نشست که با موضوع ترسیم و تبیین نقشه جامع هویتی شخصیت جاودانه حضرت زهرا (سلام الله علیها) برگزار شد­ خانم‌ها شایسته خو(مدیر مدرسه)، دکترخدیوی (از اداره کل بنیاد شهید خراسان رضوی) و جمعی از مسوولین پژوهشکده و اساتید برجسته و همچنین طلاب مکتب نرجس(س) حضور داشتند.­ گفتنی است این نشست از ساعت 9:30تا اذان ادامه یافت و زمان دومین نشست تخصصی کنگره...    ادامه »
لعن و نفرین در زیارت عاشورا
استادطاهائی(اعلی الله مقامها): ولعن الله امه قتلتکم و... خدا لعنت کند جماعتی که شمارا کشتندوخدا لعنت کند گروهی را که زمینه نبرد و کشتار شما را فراهم کردند.  دراین فراز از زیارت عاشورا باید به گروهائی که مورد لعن واقع میشوند دقت نمود. اول_لعنت به کسانی است که  اساس ظلم وجور را پایه ریزی  کردند تا به عاشورا کشاندند. دوم_لعن برغاصبان خلافت که بانقشه های خائنانه خود هم شخصیت زدائی نمودند وهم شخصیت تراشی کردند وجایگاه اهل بیت راتا توانستند کوچک نموده وبه افرادی که خودشان سرکار گذا...    ادامه »
نیم نگاهی به سخنان استاد طاهایی در شب های قدر
شب قدر شبي است بسيار با عظمت و مهم كه دل‌هاي زنده بندگان مؤمن به درِ خانه‌ خدا رفته و با احيا و دعا و توبه و انابه و توسّل، رحمت خدا را براي خود تقاضا مي‌كنند.  دعا روحانيت عجيبي دارد. هم مقدّمه است، هم نتيجه و هم هدف. وقتي يك مؤمن با تمام وجود به درگاه پروردگار دعا مي‌كند و تقاضا مي‌نمايد در واقع به هدف رسيده؛ يعني به خدا نزديكتر شده است. احساس عزّت مي‌كند و روحش اوج مي‌گيرد. عزيزان! مداومت بر توبه و استغفار، زندگي انسان را تا آخر عمر بيمه مي‌كند ...    ادامه »
برگزاری یازدهمین کنگره بانوی با فضیلت در مکتب نرجس‌(علیهاالسلام) مشهد
یازدهمین کنگره بانوی بافضیلت که از سال‌89 تاکنون، پس از رحلت استاد طاهایی(ره) هر سال به معرفی بانوان فاضله ی معاصر­می پردازد، روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه به صورت وبینار برگزار گردید و این بار به معرفی بانو پرفسور طوبی کرمانی پرداخت. در این وبینار که تعدادی از شاگردان استاد با رعایت اصول بهداشتی توصیه شده ستاد مبارزه با کرونا، آن را به صورت حضوری دنبال می نمودند پس از سخنرانی دبیر کنگره، خانم شایسته خو، خانم دکتر رحمت آبادی، مسوول پژوهشکده مکتب نرجس(س) سخنان خود را در خصوص ضرورت...    ادامه »
پیش نشست کنگره استاد طاهایی بهمن99

مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) هرسال در سالگرد رحلت بانوی فاضله سیده فاطمه طاهایی اعلی الله مقامها از سال 89 تا اکنون الگوهای معاصر زنان فاضله عالمه را معرفی می‌نماید.

   ادامه »
صفحه 1 از 6ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  بعدی   انتها