دی ان ان evoq , دات نت نیوک ,dnn
جمعه, 14 اردیبهشت,1403

 همایش بانوی بافضیلت استاد طاهایی(ره) 18بهمن ماه برگزار خواهد شد



همایش بانوی بافضیلت استاد طاهایی(ره) 18بهمن ماه  برگزار خواهد شد

خانم شايسته خوي گفت: این همایش سنت حسنه ای است برای مکتب نرجس (عليهاالسلام) که با همکاری مرکز پژوهش این موسسه بعد از رحلت استاد طاهایی (ره) هر ساله در سالگرد ارتحال ایشان به معرفی چهره های شاخص و تاثیرگذار در جامعه بانوان می پردازد و هدف از برگزاری آن شاخص سازی اندیشه ای و رفتاری در جامعه زنان می باشد که بدین طریق می توان نسل امروز را با اندیشه و سبک زندگی بانوان فاضله از جمله استاد طاهایی(ره) آشنا نمود.

ایشان در خصوص مقالات دریافتی همایش گفت: در فراخوان امسال حدود 100 مقاله علمی در دو سرفصل اصلی شیعه شناسی و مطالعات زنان دریافت شده است که در مرحله ارزیابی می باشد.

ویژه نامه نشریه شمیم نرجس با موضوع "امر به معروف در سیره زنان معاصر " نیز قابل ارائه خواهد بود.

دبیر همایش افزود: ارائه چند مقاله برتر، نمایش کلیپ تهیه شده از فعالیت های پنجاه ساله مکتب، معرفی تازه های نشر و رونمایی از کتاب های چاپ شده، از  دیگر برنامه های همایش می باشد.

وی عنوان داشت: از برنامه های حاشیه همایش می توان به برپایی نمایشگاه با موضوع "خطبه 76 نهج البلاغه" که با استناد به آیات قرآن وصحبت های استاد طاهایی(ره) به معرفی ویژگی های سالکان قرب الی الله، می پردازد اشاره نمود.

ایشان تاکید کرد: از آن جا که همایش امسال مقارن با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و روز چهارشنبه 18/11/96 برگزار می گردد سعی بر آن شده است که فضاسازی حاشیه همایش با اهداف و ارزشهای انقلاب و ویژگیهای حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سیره اخلاقی استاد طاهایی(ره) که از مبارزان دوران ستمشاهی بودند، هماهنگ باشد. در همین راستا مصاحبه هایی با شاگردان استاد به منظور آشنایی هرچه بیشتر با سیره استاد صورت گرفت که در غنی سازی محتوای همایش مورد استفاده قرار گرفته است.

روابط عمومی موسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (علیهاالسلام)

 




تعداد امتیازات: (24) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (824)

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: